InCar - Valtakunnallinen autokorjaamokeskus

Valtakunnallinen autokorjaamokeskus

InCar on valtakunnallinen vauriokorjauksen ja automaalauksen erikoisosaaja

0
InCarin tekemien korjausten lukumäärä vuonna 2016
0
Autokorjaamoalan ammattilaisia palvelemassa asiakkaitamme
0%
Asiakkaistamme suosittelisi InCaria ystävälleen

Vantaalla huippumoderni ja ympäristöystävällinen maalaamo

  • Uusi täyden palvelun autokorjaamokeskus
  • Vihreät arvot huomioitu kaikessa tekemisessä
  • Maanlaajuinen monimerkkikorjaamo
  • Ympäristöystävällinen maalämpö säästää energiaa
  • Huippulaadukas ja nykyaikainen maalausuuni
  • Kierrätys ja lajittelu esimerkillisesti järjestetty

Laatupolitiikka

InCar Oy:n toiminta perustuu ammattitaitoiseen ja toimintaan sitoutuneeseen henkilöstöön, joka on yrityksemme tärkein voimavara. Asiakastyytyväisyys on meille erittäin tärkeää, joten noudatamme asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa tehtyjä sopimuksia tarkasti. Rehellisellä toiminnalla ja pitämällä lupauksista kiinni säilytämme asiakkaidemme luottamuksen.

InCar Oy:n tavoitteena on tarjota laadukkaita ja kustannustehokkaita korjaamopalveluja noudattamalla Suomen lain, tavarantoimittajien ja autotehtaiden vaatimuksia ja ohjeita. Kilpailukyvyn säilyttämiseksi kaikkia toimintoja seurataan ja kehitetään jatkuvasti.

Ympäristöpolitiikka

InCar Oy:n kustannustehokas ja laadukas toimintaperiaate huomioi myös globaalia tulevaisuutta ympäristön hyvinvoinnin kannalta. Ennen kaikkea InCar luo henkilöstölleen oikeanlaiset asenteet ylläpitämään ja parantamaan yhteistä ympäristöpolitiikkaamme. Henkilöstö perehdytetään tiedostamaan kestävän kehityksen vaatimukset, jotka kattavat niin energia- ja materiaalitehokkuuteen vaikuttavat tekijät, kuin aiheutuvien jätteiden käsittelyn ja loppusijoituksen.

Yritys noudattaa kaikkia toimintaan ja tuotteisiin liittyviä ympäristömääräyksiä. Koko henkilöstö sitoutuu kehittämään toimintaamme, tarvittaessa päivittämällä toimintametodeja, työvälineistöä ja ohjeistusta, jotta ympäristöön kohdistuva kuormitus olisi minimissään. InCar kannustaa myös yhteistyökumppaneitaan huomioimaan ympäristöasiat.

Toimintamme perustuu näihin teeseihin

InCar on asiakaslähtöinen ja tehokas autojen vauriokorjaamiseen sekä maalaamiseen keskittynyt yritys. Ketjumainen toimintatapamme takaa tehokkuuden ja laadun kaikille asiakkaillemme.
InCar, TEESI 1
InCar palvelee tehokkaasti ja nopeasti, koska työn alle pääsy on merkittävästi nopeampaa kuin useimmissa merkkikorjaamoissa.
InCar, TEESI 2
Asiakkaat tavoittavat puhelimitse tai sähköpostitse aina työnjohtajan ilman pitkiä odotuksia.
InCar, TEESI 3

InCarin laatu kestää vertailun mihin tahansa. Annamme asiakkaille alalla normaalisti käytössä olevat takuut työllemme.

InCar, TEESI 4

Kapasiteetti on korkea ja sitä voidaan tehostaa jakamalla kysyntää toimipisteiden kesken.

InCar, TEESI 5

Ketjumainen toiminta ja suuri ja laajeneva kapasiteetti luo mahdollisuuden tehdä sopimuksia myös isojen toimijoiden kanssa.

InCar, TEESI 6

InCarin tekniikka on kunnossa ja tilat ovat toimivia. Työvälineet ovat modernit ja vaatimukset täyttäviä. Pystymme esimerkiksi käsittelemään kaikkia suurlujuusmetalleja autotehtaiden vaatimukset täyttävällä tavalla.

InCar, TEESI 7

Korjaamotoiminnan tilat täyttävät korkeatkin vaatimukset. Asiakaspalvelutilat ovat viihtyisiä, osassa tiloja on asiakkaille nettiyhteydet.

InCar, TEESI 8

InCarin rakenne on tehokas, koska mielestämme optimaalinen toimipisteen koko on vähän alle tai yli 10 henkeä.

InCar, TEESI 9

Yrityksen arvot ovat kunnossa ja toiminnan eettinen taso ja rehellisyys asiakkaita ja toimittajia kohtaan kestää kriittisen tarkastelun.

InCar, TEESI 10

Yrityksen johto on kokenutta ja keskittyy vain vauriokorjaamiseen ja automaalaukseen ja niiden kehittämiseen.

InCar, TEESI 11

InCarin talous on kunnossa, mikä on tärkeää asiakkaille, henkilöstölle ja tavarantoimittajille. Takuut ovat pitkiä ja takuutyöt pitää aina pystyä hoitamaan.

InCar, TEESI 12

InCarin asiakkaat ovat tyytyväisiä. InCarin asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa: 97,5% asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme tuttavilleen, ja keskimäärin saamme kokonaisuudesta kouluarvosanan 8,7.

InCar, TEESI 13
Kolareita sattuu – Me autamme | InCar Oy